Frequently Asked Questions
Kunnen meubels gebruikssporen bevatten?
Ja, deze meubels kunnen gebruikssporen bevatten omdat ze tweedehands zijn. Als er sprake is van gebruikssporen, wordt dit duidelijk vermeld in de beschrijving van het product. Op die manier weet je precies wat je kunt verwachten bij aankoop.
Hebben jullie een fysieke winkel die ik kan bezoeken?
Ja! Onze winkel is gevestigd in het centrum van Nijmegen; In de Betouwstraat 17. Je bent van harte welkom om ons assortiment in het echt te bekijken.
Kan ik meer foto’s of details van een meubelstuk ontvangen voordat ik het koop?
Ja, dat kan zeker! Als je contact met ons opneemt via WhatsApp, kunnen we je extra foto’s en video’s van het meubelstuk sturen. Daarnaast beantwoorden we graag al jouw vragen.
Kan ik een meubelstuk zelf ophalen?
Ja, dat kan zeker! Bij het ophalen kun je ook onze winkel bekijken, waar we nog veel meer mooie en unieke items hebben staan die niet op de website vermeld staan. Een bezoek is dus zeker de moeite waard!
Kunnen jullie meubels leveren naar moeilijk bereikbare locaties (bijv. appartementen zonder lift)?
Nee, we kunnen meubels alleen leveren als ze in de lift passen. Mocht het meubel niet in de lift passen, dan kunnen we het wel bezorgen, maar het wordt dan afgeleverd op de begane grond.
Hoe vaak wordt het assortiment vernieuwd?
Ongeveer twee keer per week komen er weer nieuwe spullen bij in ons assortiment. Zoek je iets wat we op dit moment niet hebben? Laat het ons weten en we nemen contact met je op zodra we het item in voorraad hebben.
Kleding kopen we elke dag in.
Kunnen jullie mij helpen met het vinden van een specifiek meubelstuk?
Dat kan! Als je op zoek bent naar een specifiek meubel, laat het ons weten via de 'Zoekt je iets?' pagina. Vul het formulier zo specifiek mogelijk in, en we nemen contact met je op zodra we het meubel in voorraad hebben.
Hoe kan ik contact opnemen bij vragen of problemen?
Voor vragen of problemen kun je ons mailen, bellen of een WhatsApp-bericht sturen, zie contactgegevens. Je ontvangt binnen 24 uur een antwoord op jouw vraag.
​
Kan ik een item reserveren?
Nee, helaas is het niet mogelijk om een item te reserveren zonder dat je ervoor hebt betaald.
Als je een item hebt betaald, heb je een week de tijd om het op te halen.
​
Kan ik achteraf betalen?
Nee, het is bij ons niet mogelijk om achteraf te betalen.
​
Hoe kan ik betalen in de winkel?
In de winkel kun je zowel contant betalen als met de pin.
​
Kunnen we jullie makkelijk bereiken?
Jazeker! Wij zitten aan de rand van het centrum en in de straat zijn parkeerplekken aanwezig. Ook is er een laad en losplek, waar je even kunt parkeren als je bijv. een meubelstuk komt ophalen.
​